top of page

Grup Akışı

Aşağıda grupları ve gönderileri görüntüleyin.


Bu gönderi, önerilen bir gruptan

Shraddha Nevase
Shraddha Nevase
11 gün önce · CelloStonesOrchestra Grubu grubunda paylaşım yaptı

Unpacking the Key Trends in the EaaS Market

Energy as a Service (EaaS) Market
Energy as a Service (EaaS) Market

The Energy as a Service (EaaS) Market is undergoing a significant transformation, driven by several key trends that are shaping its future. The market, valued at USD 42.43 billion in 2023, is projected to reach USD 120.0 billion by 2035, with a solid CAGR of 9.05% from 2025 to 2035. This growth is largely a result of the rising global demand for renewable energy and the strategic focus on sustainability initiatives. The market report highlights critical factors such as the Energy as a Service (EaaS) Market Size, Share, and the various trends that are influencing its direction. Government incentives and supportive policies are further accelerating this expansion, making it easier for businesses to adopt EaaS models. One of the most significant trends is the push for decarbonization, with stricter regulations compelling businesses to seek out more sustainable energy solutions. The EaaS model, by offering a flexible and integrated approach to energy…


2 görüntülenme

Bu gönderi, önerilen bir gruptan

Shraddha Nevase
Shraddha Nevase
25 gün önce · CelloStonesOrchestra Grubu grubunda paylaşım yaptı

Edutainment: Eğlenirken Öğrenmenin Gücü

Edutainment
Edutainment

Edutainment, İngilizce'de "education" (eğitim) ve "entertainment" (eğlence) kelimelerinin birleşiminden oluşan bir terimdir. Türkçeye “eğlendirerek öğretme” veya “eğitsel eğlence” olarak çevrilebilecek bu kavram, özellikle dijital çağda eğitim dünyasında önemli bir yer edinmiştir. Edutainment, öğrenmeyi sıkıcı ve zorlu bir süreç olmaktan çıkararak, öğrencilere eğlenceli yollarla bilgi kazandırmayı amaçlar. Bu yöntem; oyunlar, filmler, interaktif uygulamalar, animasyonlar ve hikaye anlatımı gibi araçlarla desteklenerek, öğrencilerin motivasyonunu artırır ve bilgiyi kalıcı hale getirir.


Edutainment uygulamaları sadece çocuklar için değil, yetişkin eğitimi ve kurumsal eğitim alanlarında da kullanılmaktadır. Özellikle mobil uygulamalar, sanal gerçeklik (VR) teknolojileri ve online platformlar sayesinde kullanıcılar öğrenmek istedikleri konuları kendi ilgi alanlarına göre keşfedebilir. Bu yaklaşım, bireyin kendi öğrenme hızına göre ilerlemesini sağladığı için daha verimli bir öğrenme deneyimi sunar. Örneğin, tarih konularını anlatan bir bilgisayar oyunu ya da fizik deneylerini gösteren interaktif bir animasyon, öğrencilerin öğrenmeye olan ilgisini artırabilir.


Türkiye'de de edutainment giderek daha fazla benimsenmektedir. Eğitim teknolojilerine yapılan yatırımlar, dijital içerik…


5 görüntülenme

Bu gönderi, önerilen bir gruptan

ebrulyce paylaşımlar
ebrulyce paylaşımlar
3 Ağustos 2023 · bir etkinlik ekledi.

Bu gönderi, önerilen bir gruptan

ebrulyce paylaşımlar
ebrulyce paylaşımlar
2 Ağustos 2023 · CelloStonesOrchestra Grubu grubunda paylaşım yaptı

Gruba hoş geldiniz! Diğer üyelerle bağlantı kurabilir, güncellemeler alabilir ve fotoğraf paylaşabilirsiniz.

bottom of page